Koszyk: (0)

Twój koszyk jest pusty

Kontynuuj zakupy

Dostawy

Dostawa GRATIS przy zamówieniu krajowym opłaconym z góry powyżej 299 . Do wyboru kurier lub Poczta Polska.

 

 

12,50 kurier przedpłata - dla paczek standardowych; 16,00 zł kurier przedpłata - dla paczek wysyłanych bezpośrednio od dystrybutora. W większości przypadków wysyłka w 24h, dostawa 1-2 dni.

20,00 zł kurier pobranie. W większości przypadków wysyłka w 24h, dostawa 1-2 dni.

 

12,00 zł list priorytetowy przedpłata (tylko wybrane produkty). Wysyłka w 24h, dostawa około 1-3 dni.

20,00 zł paczka priorytetowa przedpłata. Wysyłka w 24h, dostawa około 1-3 dni.

 

Dostawa zagraniczna przedpłata - do wyboru Poczta Polska lub kurier. Ceny dla każdego Klienta zagranicznego ustalane są indywidualnie według bieżącego taryfikatora. Aby kupić towar z wysyłką zagraniczną, przyślij nam mailem listę interesujących Cię produktów oraz adres dostawy wraz z nazwą kraju na sklep@mamaplus.pl, a my dokładnie wycenimy koszty przesyłki.

 

Ze względu na bezpieczeństwo przesyłek, zdecydowanie polecamy wybranie jako opcji dostawy kuriera, a nie Poczty Polskiej. Z naszych doświadczeń jednoznacznie wynika, że wysyłanie paczek przy pomocy kuriera jest o wiele bezpieczniejsze i zdecydowanie szybsze. Dlatego aby zachęcić naszych Klientów do korzystania z usług kurierskich, przygotowaliśmy atrakcyjną ofertę cenową na dostawy krajowe – niezawodny kurier DPD lub DHL za jedyne 12,50 zł!

 

Koszty dostawy - pełna informacja

Zakupy powyżej 299 zł – dostawa GRATIS

Wszystkie zamówienia o wartości powyżej 299 zł wysyłamy na nasz koszt kurierem lub pocztą (sam/a decydujesz, czy wygodniej Ci odebrać przesyłkę od kuriera, czy od listonosza). Aby skorzystać z darmowej dostawy, należy opłacić zamówienie z góry (poprzez zwykły przelew, Dotpay lub PayPal). Usługa darmowej dostawy dotyczy wyłącznie zamówień realizowanych na terenie Polski.

Kurier przedpłata - DPD/DHL 12,50 zł lub inny kurier 16,00 zł

Aż 95% produktów znajdujących się w naszym magazynie wysyłamy niezawodnym kurierem DPD lub DHL w cenie 12,50 zł (wszystkie standardowe paczki). Jednak w przypadku produktów sprowadzanych na zamówienie Klienta bezpośrednio od dystrybutorów, musimy korzystać z dodatkowych usług – w tym przypadku koszt wysyłki kurierskiej wynosi 16,00 zł. Zapewniamy Ci pełną informację na temat kosztów dostawy – już na etapie składania zamówienia zostaniesz poinformowany/a o możliwych opcjach dostawy, dopasowanych do Twojego zamówienia.

Kurier pobranie – DPD/DHL 20,00 zł

Przy tej opcji dostawy możesz zapłacić kurierowi gotówką za zakupy dopiero w momencie otrzymania przesyłki. W tej sytuacji do standardowych kosztów kurierskich doliczamy 7,5 zł, czyli za kuriera DPD lub DHL zapłacisz 20,00 zł.

Aż 95% produktów znajdujących się w naszym magazynie, wysyłamy niezawodnym kurierem DPD lub DHL (wszystkie standardowe paczki). Jednak w przypadku produktów „na zamówienie” wysyłanych do Klienta bezpośrednio z magazynu dystrybutora, opcja za pobraniem będzie nieaktywna. W tej sytuacji Klient będzie mógł dokonać zakupów jedynie na zasadzie przedpłaty (zwykły przelew, Dotpay lub PayPal).

List priorytetowy, przedpłata – 12 zł

Ta opcja wysyłki dotyczy tylko wybranej grupy produktów. W przypadku Poczty Polskiej nie realizujemy przesyłek za pobraniem, dlatego zamówienie należy opłacić z góry.

Paczka pocztowa priorytetowa, przedpłata – 20 zł

W przypadku Poczty Polskiej nie realizujemy przesyłek za pobraniem, dlatego w tej opcji dostawy zamówienie należy opłacić z góry.

 

Czas realizacji zamówienia – pełna informacja

Dokładamy wszelkich starań, aby dostarczyć do Ciebie zamówiony towar w najszybszym możliwym terminie. Na czas realizacji zamówienia składa się okres przygotowania towaru do wysyłki przez pracowników naszego sklepu + przewidywany czas dostawy (jest on różny, w zależności od wybranego przewoźnika). Dzięki przedstawionej poniżej rozpisce możesz dokładnie sprawdzić, kiedy otrzymasz zakupiony towar.

Zamówienia wysyłane z naszego magazynu

95% oferowanych przez nas produktów jest dostępnych od ręki w naszym lokalnym magazynie i wszystkie one są oznaczone informacją „Towar w magazynie. Dostępny od ręki”. Zamówienia opłacone przedpłatą zaczynamy realizować w momencie zaksięgowania na naszym koncie całej należnej kwoty. Natomiast zamówienia z opcją za pobraniem zaczynamy realizować niezwłocznie po otrzymaniu zamówienia od Klienta. Zamówienia złożone i opłacone do godziny 17:00 zaczniemy realizować tego samego dnia i wyślemy następnego dnia roboczego. Natomiast zamówienia złożone po godzinie 17:00 traktowane będą jako złożone w kolejnym dniu roboczym.

W zdecydowanej większości przypadków czas przygotowania towaru do wysyłki w naszym sklepie wynosi 24 h (nie dotyczy sobót, niedziel oraz innych dni ustawowo wolnych od pracy) – w wyjątkowych sytuacjach czas przygotowania towaru może się wydłużyć. Towar wysyłamy do Klienta następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty za zakupy (w przypadku przesyłek za pobraniem następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia). Do tego czasu należy jeszcze doliczyć okres potrzebny przewoźnikowi na dostarczenie towaru, który wynosi odpowiednio:

- dla przesyłek kurierskich 1 dzień roboczy, w wyjątkowych sytuacjach 2 dni robocze,

- dla przesyłek pocztowych priorytetowych około 1-2 dni robocze, a w małych miejscowościach 3 dni.

Pamiętaj, że niezależnie od czasu złożonego przez Ciebie zamówienia, będzie ono realizowane przez nasz sklep i dostarczane przez przewoźników tylko w dni robocze! Przykładowo: jeśli złożysz zamówienie w ostatnim dniu roboczym przed wypadającym weekendem lub świętem ustawowo wolnym od pracy, to zaczniemy je realizować dopiero w pierwszym dniu roboczym po zakończeniu weekendu/święta.

Zastrzegamy sobie prawo do czasowej przerwy w realizacji zamówień, o czym nasi Klienci zostaną w widoczny sposób poinformowani na stronie internetowej naszego sklepu.

Prawie w każdym przypadku nasze przesyłki są dostarczane terminowo. Jednak mogą czasami zdarzyć się nieprzewidziane sytuacje (np. atak zimy, powódź, lub inny kataklizm), który spowoduje opóźnienie dostawy. Oczywiście nie mamy na takie rzeczy wpływu, dlatego w takich wyjątkowych sytuacjach prosimy naszych Klientów o wyrozumiałość.

Zamówienia wysyłane z magazynu dystrybutora

W naszym sklepie jest niewielka grupa produktów, które są wysyłane do Klientów „na zamówienie” bezpośrednio z magazynów naszych dystrybutorów (zazwyczaj są to produkty duże gabarytowo) – w tej sytuacji termin dostawy uzależniony jest od zaopatrzenia magazynu dystrybutora.

Ta grupa produktów oznaczona jest informacją „wysyłka 1-2 dni”, „wysyłka 2-3 dni”, „wysyłka 3-5 dni” itp. Jeśli czas dostarczenia towaru od dystrybutora będzie się przedłużał, to natychmiast powiadomimy Cię o tym fakcie drogą mailową lub telefoniczną.

Towary wysyłane bezpośrednio z magazynu dystrybutora mają tylko jedną możliwą opcję dostawy: kurier przedpłata w cenie 16,00 zł. O kosztach dostawy zostaniesz poinformowany/a już na etapie składania zamówienia.

 

Co zrobić, jeśli przewoźnik dostarczy Ci uszkodzoną paczkę?

Odbierając towar od kuriera lub listonosza najlepiej jest sprawdzić stan przesyłki, co zdecydowana większość przewoźników bez problemu Ci umożliwia – należy zwróć szczególną uwagę, czy opakowanie przesyłki nie jest uszkodzone (porwane, zdeformowane), czy taśma klejąca na opakowaniu nie została naruszona itp.

Jeśli stwierdzisz uszkodzenie paczki, to w takiej sytuacji masz prawo odmówić odbioru przesyłki lub też możesz paczkę przyjąć korzystając następnie z procedury reklamacyjnej obowiązującej u danego przewoźnika. Większość przewoźników w przypadku stwierdzenia naruszenia paczki umożliwia spisanie protokołu szkody (kurier zazwyczaj ma taki protokół przy sobie, a jeśli nie ma, to ma obowiązek go dostarczyć w późniejszym terminie). Na protokole szkody należy dokładnie zaznaczyć, jakiego typu uszkodzenia nastąpiły. W przypadku przesyłek dostarczanych przez kuriera UPS protokół szkody nie jest spisywany – ten kurier posiada indywidualną procedurę reklamacyjną. Dlatego też w przypadku otrzymania uszkodzonej paczki od kuriera UPS zapraszamy do kontaktu z naszym sklepem – chętnie udzielimy wszystkich niezbędnych informacji oraz pomożemy w złożeniu reklamacji.

Wszelkie stwierdzone przy odbiorze paczki niezgodności (uszkodzenia lub braki ilościowe) prosimy zgłosić do naszego sklepu w ciągu 24 godzin od dostawy, najlepiej drogą mailową na adres sklep@mamaplus.pl. Prosimy przygotować dowód zakupu (faktura, paragon), oraz protokół szkody, jeśli został spisany (uwaga: kurier i listonosz nie mają obowiązku przesyłania do nas protokołu reklamacyjnego, dlatego prosimy Klientów o przysłanie nam tych dokumentów). Po otrzymaniu od Ciebie informacji o uszkodzeniu towaru w transporcie lub o brakach ilościowych, obsługa naszego sklepu skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia dalszych szczegółów postępowania reklamacyjnego.